Komunikat
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Grunwald" w Poznaniu informuje, że w związku z możliwością stopniowego zmniejszania ograniczeń w działalności Spółdzielni związanych z przeciwdziałaniem rozprzestrzeniania się epidemii COVID-19 – z dniem 1 czerwca 2020r.
1. Uruchamia Punkt Obsługi Mieszkańców na parterze budynku przy ul. Grunwaldzkiej 21 w Poznaniu.
Obsługa mieszkańców będzie odbywała się z zachowaniem następujących zasad bezpieczeństwa:
- przy okienku może przebywać tylko jedna obsługiwana osoba,
- kolejna osoba może oczekiwać na obsługę w miejscu do tego wyznaczonym z zachowaniem bezpiecznej odległości,
- pozostałe osoby zobowiązane są oczekiwać na obsługę na zewnątrz budynku.
2. Udostępnia w Punkcie Obsługi Mieszkańców kasę tylko w celu przyjmowania od mieszkańców płatności czynszowych za lokale. Kasa czynna będzie w miesiącach czerwcu, lipcu, sierpniu, wrześniu i październiku br. w następujących dniach i godzinach:
8 czerwca 13:00 – 15:00
9 czerwca 9:00 – 11:00
10 czerwca 9:00 – 11:00
15 czerwca 13:00 – 15:00
16 czerwca 9:00 – 11:00
17 czerwca 9:00 – 11:00
18 czerwca 9:00 – 11:00
13 lipca 13:00 – 15:00
14 lipca 9:00 – 11:00
15 lipca 9:00 – 11:00
16 lipca 9:00 – 11:00
17 lipca 9:00 – 11:00
11 sierpnia 9:00 – 11:00
12 sierpnia 9:00 – 11:00
13 sierpnia 9:00 – 11:00
14 sierpnia 9:00 – 11:00
17 sierpnia 13:00 – 15:00
10 września 9:00 – 11:00
11 września 9:00 – 11:00
14 września 13:00 – 15:00
15 września 9:00 – 11:00
16 września 9:00 – 11:00
12 października 13:00 – 15:00
13 października 9:00 – 11:00
14 października 9:00 – 11:00
15 października 9:00 – 11:00
16 października 9:00 – 11:00
Zasady udostępnienia kasy w kolejnych miesiącach będą ogłaszane w późniejszych terminach.
W związku z udostępnieniem kasy dla przyjmowania płatności czynszowych przywraca się naliczanie odsetek za opóźnienie w zapłacie począwszy od opłat należnych za miesiąc czerwiec br. – zgodnie ze Statutem Spółdzielni.
3. Umożliwia po wcześniejszym telefonicznym umówieniu terminu, bezpośrednie spotkania mieszkańców w Biurze Obsługi Mieszkańców z pracownikami poszczególnych działów Biura Zarządu Spółdzielni w celu wyjaśnienia sprawy, która nie może być załatwiona w drodze porozumiewania się na odległość.
Termin spotkania należy uzgodnić telefonicznie określając temat sprawy:
- sprawy członkowsko – mieszkaniowe nr. tel. 61 6474341, 342, 343, 344,
- sprawy czynszowe nr tel. 61 6474358,
- sprawy zadłużeń objętych postępowaniem sądowym nr tel. 61 6474339.
4. Nadal zaleca się (do odwołania) zgłaszanie i załatwianie wszelkich spraw w drodze korespondencyjnej (pisemnie, telefonicznie lub e-mailowo).
Adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
Telefonicznie: Sekretariat 61 6474204
Dział Techniczny: 61 6474311 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
Dział Członkowsko-Mieszkaniowy: 61 6474341-344 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
Zespół Radców Prawnych: 61 6474307 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
Dział Czynszów: 61 6474358 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
Dział Spraw Pracowniczych: 61 6474310 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.